Benim oradan 3-4 sunucum vardı zamanında. Sunucuların teslim süreleri vs çok iyi ama ticket destekleri ciddi manada sıkıntıydı. Lokasyon USA olunca ping süreleri doğal olarak fazla çıkıyordu. Ama hatları temiz ve stabildi.