BurstNET size sadece sunucuyu verir, konfigürasyon kısmına mümkün değil elini sürmez.
IIS de müşterinin sorumluluk alanına girer onlara göre.
BurstNET iyidir, ama müşteri sunucu yönetimi konusunda iyi ise, yoksa üzer.
Hayırlı olsun.
Teşekkürler hocam.
Makineleri zaten yavaş ondan baktım olacak gibi değil iptal ettim. Yani ben ona IIS vs. kursam 2 gün sürer herhalde birde panel var yazmışlar hiç bir şey kurmamışlar.