cortes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam.
Makineleri zaten yavaş ondan baktım olacak gibi değil iptal ettim. Yani ben ona IIS vs. kursam 2 gün sürer herhalde birde panel var yazmışlar hiç bir şey kurmamışlar.
Bir şey kurmak zorunda değiller ki... Çalışma sistemleri bu şekilde. Sunucuyu sağlıyorlar, içeriğine karışmıyorlar. OVH veri merkezinde de benzer şekildedir. Panel üzerinden ne istiyorsanız kendiniz kurarsınız. Panel üzerinde olmayan dahili yazılımları ise sunucu üzerinden kurarsınız.

Olay tamamen yurt içi servis sağlayıcılar ile yurt dışı servis sağlayıcıların farklı standartlarda hizmet sunuyor olmasından kaynaklanıyor.