Webadam Şikayeti
34
●3.224
- 17-01-2013, 23:14:45Üyeliği durdurulduSiz haklısınız bu durumda. %100 haklısınız.mikail06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2013, 03:38:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.WebAdam' dan bende hizmet alıyorum, bazı durumlarda 5-10 dk ya yanıt dönüyorlar fakat bazen yarım saati buluyor. Demekki yarım saati bulmasının nedeni sen ve senin gibiler olsa gerek. Hem ücretsiz hizmet al, hem saatlerde meşguliyet yarat ve öncelik iste. Peki benim suçum nedir? Ücret ödediğim halde sana mı öncelik vermeli?
- 27-11-2013, 12:53:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Maşallah 9-10 ay sonra hortlatmşsın konuyu ne aradında nereye geldin cok merak ediyorum.Muhendisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2013, 03:45:10Valla özel bir nedeni yok, hosting firmaları hakkında son yorumları ararken R10' da bütün konuları aradım. Şuan Natro kullanıyorum ama illet ettirdiler, netdirekt, doruk, ihs, internetbilişim, kebir, Vs.. bir sürü firma ile çalıştım buna webadam ve webabi' de dahil. Hiçbirinden memnun kalmadım açıkcası. Şimdilik Natro' dan sa webadam daha iyi diye webadam' a taşıdım birkaç kurumsal firma sayfalarını. O sıra denk geldim bu konuya.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana son derece saçma geldi, bedava bir hizmetin %99 memnuniyetli olabilme ihtimalini düşünmek. Bedavadan hizmet aldığın bir firmayı bu şekilde forumda karalamak da çok acımasız geldi. Aslında konuyu okurken webadam' da bir hayli kızdım çünkü; bedavadan reklam olsun diye hosting dağıtıp ondan sonra da ücret ödeyip hizmet alanları geciktirmesi tamamen mantığıma sığmadı.