WebAdam' dan bende hizmet alıyorum, bazı durumlarda 5-10 dk ya yanıt dönüyorlar fakat bazen yarım saati buluyor. Demekki yarım saati bulmasının nedeni sen ve senin gibiler olsa gerek. Hem ücretsiz hizmet al, hem saatlerde meşguliyet yarat ve öncelik iste. Peki benim suçum nedir? Ücret ödediğim halde sana mı öncelik vermeli?
Maşallah 9-10 ay sonra hortlatmşsın konuyu ne aradında nereye geldin cok merak ediyorum.