Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah 9-10 ay sonra hortlatmşsın konuyu ne aradında nereye geldin cok merak ediyorum.
Valla özel bir nedeni yok, hosting firmaları hakkında son yorumları ararken R10' da bütün konuları aradım. Şuan Natro kullanıyorum ama illet ettirdiler, netdirekt, doruk, ihs, internetbilişim, kebir, Vs.. bir sürü firma ile çalıştım buna webadam ve webabi' de dahil. Hiçbirinden memnun kalmadım açıkcası. Şimdilik Natro' dan sa webadam daha iyi diye webadam' a taşıdım birkaç kurumsal firma sayfalarını. O sıra denk geldim bu konuya.

Bana son derece saçma geldi, bedava bir hizmetin %99 memnuniyetli olabilme ihtimalini düşünmek. Bedavadan hizmet aldığın bir firmayı bu şekilde forumda karalamak da çok acımasız geldi. Aslında konuyu okurken webadam' da bir hayli kızdım çünkü; bedavadan reklam olsun diye hosting dağıtıp ondan sonra da ücret ödeyip hizmet alanları geciktirmesi tamamen mantığıma sığmadı.