Konu
Webadam Şikayeti
17-01-2013, 22:53:04
#28
BySiriUS
benimde 2senedir 15e yakın sitem webadam sunucularında barınmakta ve son 3 aydır siteler çok yavaşladı. bazen süre aşımı hataları veriyor siteler.