• 14-01-2013, 14:44:17
    #19
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az sonra gelirler kesinti yok derler buna eminim.Zaten kalitesiz sitelerimi orda barındırıyorum artık yoksa gelir kalmazdı sitelerde.
    Site hiti %70 düştü sayelerinde. Aynı şekilde gelirler de elbette. İade istedim. Kesinti yaparak iade yaptılar. Fırsatınızı bulduğunuzda kaçın. Eskiden aylık ödeme alıyorlardı üstüne bir de yıllık almaya başlamışlardı.
  • 14-01-2013, 16:01:45
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne kadar ilginc düşünen arkadaşlar var gerçekten bu ortamda Bedava aldığın şeyden ne bekliyorsn kapanıcak diye yorumlar yazıyorlar gerçekten komik Bu bedava dağıtılan hostingler kişileri önce bedava deneyin beğenirseniz kalırsnız amacıyla verilir coğu firmada bir nevi müşteri kazanırlar bu şekilde zaten memnun olan kişi bedava süresi bitince parasını verir devam eder.
  • 15-01-2013, 11:00:51
    #21
    Hizmetin bedava olup olmaması konu olmamalı bence, eğer bir hizmet sunuyor kurumsal olmaya çalışıyorsanız riskleri de üstlenmeniz gerekli,

    Hizmet sektöründen bahsediyoruz. Müşterinizi memnun etmeniz kolay değil ama memnun edilen müşteri (bedava da olsa müşteridir) mutlaka referans verecektir.
    Gelelim firmamıza "webadam" hosting hizmeti sunuyor. Aslına bakarsanız başarılı değiller.

    Kişi yada kurumların tercih etme sebebi ise ucuz olmasından dolayıdır. İşin doğrusu bu...
    hizmeti bedavaya verseniz karşılığında bir bedel de alsanız hizmetin kesintiye uğraması müşteriyi her zaman rahatsız edecektir. İşte gerçek bu...

    Webadam mağdurlarına geçmiş olsun
  • 17-01-2013, 19:26:38
    #22
    Üyeliği durduruldu
    mikail06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar webadam tarafından forumda ücretsiz 1 yıllık dağıtılan hosttan aldım . Ücretsiz olması test etmek için güzel bir fırsattı . Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum . Her gün kesintiler yaşıyor sitem . Kendilerine belirttiğimde sorun düzelmiştir. düzelince cevap atılıyor . Bir site vardı onu devre dışı bıraktık şimdi aktif vs . benim suçum nedir arkadaşlar ? . Ücretsiz diye bu kadar da olmaz ki . en kötü makine verildi sanırım . Şikayetimi bildirmek istedim .

    r10 üyelerine duyurulur .
    Kanıt gösterirmisiniz...
    + ücretsizle paralı aynı şey değildir bence.
  • 17-01-2013, 20:59:53
    #23
    mikail06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar webadam tarafından forumda ücretsiz 1 yıllık dağıtılan hosttan aldım . Ücretsiz olması test etmek için güzel bir fırsattı . Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum . Her gün kesintiler yaşıyor sitem . Kendilerine belirttiğimde sorun düzelmiştir. düzelince cevap atılıyor . Bir site vardı onu devre dışı bıraktık şimdi aktif vs . benim suçum nedir arkadaşlar ? . Ücretsiz diye bu kadar da olmaz ki . en kötü makine verildi sanırım . Şikayetimi bildirmek istedim .

    r10 üyelerine duyurulur .
    adı üstünde bunun için şikayet açma gibi bir şansınız yok öyle bir lüksünüz de yok sponsor hizmetlerde destek vs verilmez bende verdim o hizmeti hiçbir destek vermiyorum verilmez de zaten ücretsiz hizmet veriyor birde destek mi verecek konuyu kapatın bence beklicemniz ne zaman açarsa o zaman girersiniz sitenize...

    somee.com da veriyor ücretsiz kapatınca onuda şikayet edecekmisiniz edebilecekmisiniz daha doğrusu
  • 17-01-2013, 21:20:20
    #24
    Üyeliği durduruldu
    medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adı üstünde bunun için şikayet açma gibi bir şansınız yok öyle bir lüksünüz de yok sponsor hizmetlerde destek vs verilmez bende verdim o hizmeti hiçbir destek vermiyorum verilmez de zaten ücretsiz hizmet veriyor birde destek mi verecek konuyu kapatın bence beklicemniz ne zaman açarsa o zaman girersiniz sitenize...

    somee.com da veriyor ücretsiz kapatınca onuda şikayet edecekmisiniz edebilecekmisiniz daha doğrusu
    haklısınız hocam sabahta bi konu aynısını yazdım demediklerini bırakmadılar bana
  • 17-01-2013, 21:26:31
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun umarım ki tatlıya bağlanır.
  • 17-01-2013, 22:17:38
    #26
    medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adı üstünde bunun için şikayet açma gibi bir şansınız yok öyle bir lüksünüz de yok sponsor hizmetlerde destek vs verilmez bende verdim o hizmeti hiçbir destek vermiyorum verilmez de zaten ücretsiz hizmet veriyor birde destek mi verecek konuyu kapatın bence beklicemniz ne zaman açarsa o zaman girersiniz sitenize...

    somee.com da veriyor ücretsiz kapatınca onuda şikayet edecekmisiniz edebilecekmisiniz daha doğrusu
    Sana noktalama işareti kullanmayı öğretmediler mi kardeşim ya ne diyorsun hiç bir şey anlaşılmıyor.
  • 17-01-2013, 22:39:53
    #27
    medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adı üstünde bunun için şikayet açma gibi bir şansınız yok öyle bir lüksünüz de yok sponsor hizmetlerde destek vs verilmez bende verdim o hizmeti hiçbir destek vermiyorum verilmez de zaten ücretsiz hizmet veriyor birde destek mi verecek konuyu kapatın bence beklicemniz ne zaman açarsa o zaman girersiniz sitenize...

    somee.com da veriyor ücretsiz kapatınca onuda şikayet edecekmisiniz edebilecekmisiniz daha doğrusu
    Şikayet Açmak Lüks mü arkadaşım ? Ayrıca sen mi karar veriyorsun benim nelerden şikayetçi olacağıma ? . Webadam sürekli bedava host sağlayan bir firma değil . Tanıtım amaçlı bir kampanya yapmış bende bundan faydalanmışım memnun kalırsam host süremi ücretini verir uzatırım . Potansiyel müşteriyim ben ücretli ücretsiz bedava veriyorum istediğim zaman keser istediğim zaman açarım diyemez kimse . Bedava host arayan birisi değilim ayrıca onlarca hostum var, hepsi farklı firmalarda webadam'ın kampanya yaptığını görünce yeni aldığım domain için kampanyadan faydalandım , beğenmedim ve gerekli şikayetlerimi arkadaşlarımla paylaşıyorum . Üslubunuza dikkat edin ayrıca



    Webadam dan bir beklentim yoktur. Bunu da belirtmek istedim bazı arkadaşlarımız yanlış anlamış olabilir .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:39:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:32:41 --

    natux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanıt gösterirmisiniz...
    + ücretsizle paralı aynı şey değildir bence.
    Mesajım
    https://www.r10.net/1066210082-post1620.html

    Cevap
    https://www.r10.net/1066210086-post1621.html