English adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Webadam Şikayeti
34
●3.224
- 14-01-2013, 16:01:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ne kadar ilginc düşünen arkadaşlar var gerçekten bu ortamda Bedava aldığın şeyden ne bekliyorsn kapanıcak diye yorumlar yazıyorlar gerçekten komik
Bu bedava dağıtılan hostingler kişileri önce bedava deneyin beğenirseniz kalırsnız amacıyla verilir coğu firmada bir nevi müşteri kazanırlar bu şekilde zaten memnun olan kişi bedava süresi bitince parasını verir devam eder.
- 15-01-2013, 11:00:51Hizmetin bedava olup olmaması konu olmamalı bence, eğer bir hizmet sunuyor kurumsal olmaya çalışıyorsanız riskleri de üstlenmeniz gerekli,
Hizmet sektöründen bahsediyoruz. Müşterinizi memnun etmeniz kolay değil ama memnun edilen müşteri (bedava da olsa müşteridir) mutlaka referans verecektir.
Gelelim firmamıza "webadam" hosting hizmeti sunuyor. Aslına bakarsanız başarılı değiller.
Kişi yada kurumların tercih etme sebebi ise ucuz olmasından dolayıdır. İşin doğrusu bu...
hizmeti bedavaya verseniz karşılığında bir bedel de alsanız hizmetin kesintiye uğraması müşteriyi her zaman rahatsız edecektir. İşte gerçek bu...
Webadam mağdurlarına geçmiş olsun - 17-01-2013, 19:26:38Üyeliği durdurulduKanıt gösterirmisiniz...mikail06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ ücretsizle paralı aynı şey değildir bence. - 17-01-2013, 20:59:53adı üstünde bunun için şikayet açma gibi bir şansınız yok öyle bir lüksünüz de yok sponsor hizmetlerde destek vs verilmez bende verdim o hizmeti hiçbir destek vermiyorum verilmez de zaten ücretsiz hizmet veriyor birde destek mi verecek konuyu kapatın bence beklicemniz ne zaman açarsa o zaman girersiniz sitenize...mikail06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
somee.com da veriyor ücretsiz kapatınca onuda şikayet edecekmisiniz edebilecekmisiniz daha doğrusu - 17-01-2013, 21:20:20Üyeliği durdurulduhaklısınız hocam sabahta bi konu aynısını yazdım demediklerini bırakmadılar banamedyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2013, 22:17:38Sana noktalama işareti kullanmayı öğretmediler mi kardeşim ya ne diyorsun hiç bir şey anlaşılmıyor.medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2013, 22:39:53Şikayet Açmak Lüks mü arkadaşım ? Ayrıca sen mi karar veriyorsun benim nelerden şikayetçi olacağıma ? . Webadam sürekli bedava host sağlayan bir firma değil . Tanıtım amaçlı bir kampanya yapmış bende bundan faydalanmışım memnun kalırsam host süremi ücretini verir uzatırım . Potansiyel müşteriyim ben ücretli ücretsiz bedava veriyorum istediğim zaman keser istediğim zaman açarım diyemez kimse . Bedava host arayan birisi değilim ayrıca onlarca hostum var, hepsi farklı firmalarda webadam'ın kampanya yaptığını görünce yeni aldığım domain için kampanyadan faydalandım , beğenmedim ve gerekli şikayetlerimi arkadaşlarımla paylaşıyorum . Üslubunuza dikkat edin ayrıcamedyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webadam dan bir beklentim yoktur. Bunu da belirtmek istedim bazı arkadaşlarımız yanlış anlamış olabilir .
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:39:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:32:41 --
Mesajımnatux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1066210082-post1620.html
Cevap
https://www.r10.net/1066210086-post1621.html
Bu bedava dağıtılan hostingler kişileri önce bedava deneyin beğenirseniz kalırsnız amacıyla verilir coğu firmada bir nevi müşteri kazanırlar bu şekilde zaten memnun olan kişi bedava süresi bitince parasını verir devam eder.