Arkadaşlar webadam tarafından forumda ücretsiz 1 yıllık dağıtılan hosttan aldım . Ücretsiz olması test etmek için güzel bir fırsattı . Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum . Her gün kesintiler yaşıyor sitem . Kendilerine belirttiğimde sorun düzelmiştir. düzelince cevap atılıyor . Bir site vardı onu devre dışı bıraktık şimdi aktif vs . benim suçum nedir arkadaşlar ? . Ücretsiz diye bu kadar da olmaz ki . en kötü makine verildi sanırım . Şikayetimi bildirmek istedim .
r10 üyelerine duyurulur .
adı üstünde bunun için şikayet açma gibi bir şansınız yok öyle bir lüksünüz de yok sponsor hizmetlerde destek vs verilmez bende verdim o hizmeti hiçbir destek vermiyorum verilmez de zaten ücretsiz hizmet veriyor birde destek mi verecek konuyu kapatın bence beklicemniz ne zaman açarsa o zaman girersiniz sitenize...
somee.com da veriyor ücretsiz kapatınca onuda şikayet edecekmisiniz edebilecekmisiniz daha doğrusu