Hizmetin bedava olup olmaması konu olmamalı bence, eğer bir hizmet sunuyor kurumsal olmaya çalışıyorsanız riskleri de üstlenmeniz gerekli,
Hizmet sektöründen bahsediyoruz. Müşterinizi memnun etmeniz kolay değil ama memnun edilen müşteri (bedava da olsa müşteridir) mutlaka referans verecektir.
Gelelim firmamıza "webadam" hosting hizmeti sunuyor. Aslına bakarsanız başarılı değiller.
Kişi yada kurumların tercih etme sebebi ise ucuz olmasından dolayıdır. İşin doğrusu bu...
hizmeti bedavaya verseniz karşılığında bir bedel de alsanız hizmetin kesintiye uğraması müşteriyi her zaman rahatsız edecektir. İşte gerçek bu...
Webadam mağdurlarına geçmiş olsun