• 21-09-2007, 13:56:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Caner, Dün Akşam (20 Eylül) de Hesapları Taşıyacam Dedi, Hatta NS'leri İsterseniz Gece Değiştirebilirsiniz Dedi. Hesaplar Taşınmış mı Diye WHM'ye Girdim Hala Taşınmamış + Üye Panelinde, Taşıma Ücretini Ödemedi Diye Görünüyor. Sitede Canli Destek Hattı var Bütün Gün Online Olmama Rağmen Yalnızca Bir Kere Yakalayabildim, Ona da Ne Yazsam Cevap Yok,

    Caner İlgilenirsen Sevinirim... Kullanıcı Adı; burhanzengin@gmail.com
  • 21-09-2007, 19:18:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Burhan bey bu bir şikayet mi acaba anlıyamadımda ?

    Benim taşıdığım hesaplar standart ve profesyönel paketlerdi.

    Sanırım siz kendi sitelerinizin taşınmasından bahsediyorsunuz, doğru anladıysam bu gece gerçekleşicek o işte

    Yanlış bir anlaşılma varsa msn adresim : caner.gurcay@k.ro
  • 22-09-2007, 06:28:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MSNe eklemediniz ama ben karışıklığı çözdüm.

    Ben hesapları taşıyacağımı e-mail olarak bildirdim. Sizin yedeklerinizden bahsetmiyordum genel olarak sunucunun değişeceğini bildiriyordum. dedi dedi dedi dediğinizde kendimden şüphe ettim.

    Her neyse yeni sunucuda yedekleriniz ile birlikte kullanmaya başlıyabilirsiniz. name serverlar hakkında e-maili dikkate alın
  • 23-09-2007, 10:31:13
    #4
    Arkadaşlar online destek hattı biraz yavaş işliyor.
    Caner Bey'e msnden ulaşırsanız çok daha rahat hizmet alırsınız.
    Bugün tşıdım sitelerimi ve sunucu mükemmel hızlı,site hızı vs. arttı.
  • 23-09-2007, 11:08:19
    #5
    ilk aldığımda bin pişman oldum paket felanda yukseltmiştim ama hep aksilik baska reseller aldım sırf bu yuzden ama şuan maşallahı var sunucu guzel siteler çok hızlı
  • 23-09-2007, 12:21:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Reseller da Kullandığım Site Açılıyor, NS'leri Dün Öğle Arası Yönlendirdim ama Hala Yedekler Yüklenmemiş, Sorun ne Bir Türlü Anlamadım??
  • 29-09-2007, 12:07:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    taşıma işlemide maşallaha bitmiyor siteler dün geceden beri down bi et atsa caner bey hiç fena olmayacak sabrımız kalmadı eger almanyada da problem çıkarsa bayya sıkıntı olur
  • 29-09-2007, 13:12:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Benimde sitelerim aynı durumda ama bence biraz sabır etsek iyi olur, zaten onlarda bizim kadar cok istiyordur sorun cıkmamasını, Sonucta elektronik bu , Garantisi olmuyor
  • 29-09-2007, 13:28:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ReGuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde sitelerim aynı durumda ama bence biraz sabır etsek iyi olur, zaten onlarda bizim kadar cok istiyordur sorun cıkmamasını, Sonucta elektronik bu , Garantisi olmuyor
    garanti yok ama muhattapda yok karşımızda sitedeki destek sistemi hata veriyor mysql servera bağlanmaıdıgı için