Caner, Dün Akşam (20 Eylül) de Hesapları Taşıyacam Dedi, Hatta NS'leri İsterseniz Gece Değiştirebilirsiniz Dedi. Hesaplar Taşınmış mı Diye WHM'ye Girdim Hala Taşınmamış + Üye Panelinde, Taşıma Ücretini Ödemedi Diye Görünüyor. Sitede Canli Destek Hattı var Bütün Gün Online Olmama Rağmen Yalnızca Bir Kere Yakalayabildim, Ona da Ne Yazsam Cevap Yok,

Caner İlgilenirsen Sevinirim... Kullanıcı Adı; burhanzengin@gmail.com