Burhan bey bu bir şikayet mi acaba anlıyamadımda ?

Benim taşıdığım hesaplar standart ve profesyönel paketlerdi.

Sanırım siz kendi sitelerinizin taşınmasından bahsediyorsunuz, doğru anladıysam bu gece gerçekleşicek o işte

Yanlış bir anlaşılma varsa msn adresim : caner.gurcay@k.ro