Burhan bey bu bir şikayet mi acaba anlıyamadımda ?
Benim taşıdığım hesaplar standart ve profesyönel paketlerdi.
Sanırım siz kendi sitelerinizin taşınmasından bahsediyorsunuz, doğru anladıysam bu gece gerçekleşicek o işte
Yanlış bir anlaşılma varsa msn adresim :
caner.gurcay@k.ro