MSNe eklemediniz ama ben karışıklığı çözdüm.
Ben hesapları taşıyacağımı e-mail olarak bildirdim. Sizin yedeklerinizden bahsetmiyordum genel olarak sunucunun değişeceğini bildiriyordum. dedi dedi dedi dediğinizde kendimden şüphe ettim.
Her neyse yeni sunucuda yedekleriniz ile birlikte kullanmaya başlıyabilirsiniz. name serverlar hakkında e-maili dikkate alın