• 29-09-2007, 13:30:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ama adam nerdeyse her 3 mesajının birinde msn adresi veriyor , bugun neredeyse tüm gece msndeydi, Msn den ulaşsanız bence daha cabuk cevap alırsınız. Destek sistemi calışsa zaten bizim sitelerde çalışcak dimi ama
  • 29-09-2007, 13:39:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ReGuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama adam nerdeyse her 3 mesajının birinde msn adresi veriyor , bugun neredeyse tüm gece msndeydi, Msn den ulaşsanız bence daha cabuk cevap alırsınız. Destek sistemi calışsa zaten bizim sitelerde çalışcak dimi ama
    evet çalışacak inşallah saat 13:43 kendisi offline biraz da gündüzleri aktif olsa destek daha iyi olur
  • 29-09-2007, 13:43:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Insallah, biz sıkmayalım canımızı
  • 29-09-2007, 14:43:29
    #13
    Misafir
    Siteler Offline Ne Zaman Acılacak Bakalım
  • 29-09-2007, 14:47:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ya açılmazssa ne olcak merak ediyorum o kadar emek boşuna giderse intihar ederim daha iyi
  • 29-09-2007, 14:57:40
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Açılmazsa diye bir durum olacağını sanmıyorum. Eko paketler 2 gun geriye atılcak yazıyordu msn de , Olan o olur
  • 29-09-2007, 15:06:19
    #16
    Misafir
    ReGuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılmazsa diye bir durum olacağını sanmıyorum. Eko paketler 2 gun geriye atılcak yazıyordu msn de , Olan o olur
    Walla bizim emekler gidiyo tam herşey iyi gidiyo google takır takır indexliyo ust sıralara cıkıyorum siteler gidince tekrar arkaya

    Sıkıldım Artık Bu Donguden
  • 29-09-2007, 16:20:51
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Yeni konu açıp şikayetinize oradan devam edin, bu konunun amacı 9.95$ verip 30 tane siteyi 1 gün içinde taşımadığımız için bizi rencide etmektir. Gerçi biz 24 saat içinde taşıcağımızı sölemedik ama her neyse.

    Sizin konunuza dönelim, taşıma işlemleri bitti. name serverlar yönlenince herşey günlük gülistanlık fln olucak. 5 gündür sabahın 9una kadar site taşıyorum 20gb alan verdik webhosting için millet ***** deposu yapmış maşallah
  • 29-09-2007, 16:53:39
    #18
    caner.gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20gb alan verdik webhosting için millet ***** deposu yapmış maşallah
    )) cok guldum bu lafa gercekden kolay gelsin