Açılmazsa diye bir durum olacağını sanmıyorum. Eko paketler 2 gun geriye atılcak yazıyordu msn de , Olan o olur
Walla bizim emekler gidiyo tam herşey iyi gidiyo google takır takır indexliyo ust sıralara cıkıyorum siteler gidince tekrar arkaya
Sıkıldım Artık Bu Donguden