ReGuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açılmazsa diye bir durum olacağını sanmıyorum. Eko paketler 2 gun geriye atılcak yazıyordu msn de , Olan o olur
Walla bizim emekler gidiyo tam herşey iyi gidiyo google takır takır indexliyo ust sıralara cıkıyorum siteler gidince tekrar arkaya

Sıkıldım Artık Bu Donguden