Ama adam nerdeyse her 3 mesajının birinde msn adresi veriyor , bugun neredeyse tüm gece msndeydi, Msn den ulaşsanız bence daha cabuk cevap alırsınız. Destek sistemi calışsa zaten bizim sitelerde çalışcak dimi ama