• 04-09-2010, 23:18:04
    #19
    Amerika olarak çalışmak istiyorsanız Softlayer öneririm.Verimerkeziyle pek bağınız olmuyor açıkcası ödeme dışında
  • 05-09-2010, 08:11:11
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hala işlem yapılması bekleniyor. Bu nasıl bir dc'dir Allah'ım...
  • 05-09-2010, 15:14:10
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bu gece 24'e kadar işlem yapılmazsa gerekli mecriliere başvurulacaktır. Gerekli kişiler derhal işlemleri tamamlasınlar...
  • 05-09-2010, 21:05:47
    #22
    Üyeliği durduruldu
    yasinetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gece 24'e kadar işlem yapılmazsa gerekli mecriliere başvurulacaktır. Gerekli kişiler derhal işlemleri tamamlasınlar...
    sanırım şuanda yapıyorlar siteler açılmıyor
  • 06-09-2010, 00:07:21
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Şuanda beklemedeyiz. herhalde siteler 3-4 saattir yok duyumlarıma göre... Bakalım zaman ne gösterecek bize
  • 06-09-2010, 00:25:18
    #24
    Üyeliği durduruldu
    yasinetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda beklemedeyiz. herhalde siteler 3-4 saattir yok duyumlarıma göre... Bakalım zaman ne gösterecek bize
    evet dünde kesintiler oluyordu bu gün sabahta kesintiler olmaya başladı
  • 06-09-2010, 03:59:35
    #25
    yasinetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gece 24'e kadar işlem yapılmazsa gerekli mecriliere başvurulacaktır. Gerekli kişiler derhal işlemleri tamamlasınlar...
    Yasin bey, bunu ticket sisteminde de sordum size, gerekli mercilerden kastınızı açıklamanızı rica ediyorum.

    Madem olayı buraya kadar taşıdınız, "gerekli merciler" söyleminizi aydınlatmanızı rica ediyorum.

    O bahsettiğiniz mercilerin muhattabı ben mi olacağım, yoksa Amerika'daki verimerkezi mi?
  • 06-09-2010, 08:40:25
    #26
    Üyeliği durduruldu
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasin bey, bunu ticket sisteminde de sordum size, gerekli mercilerden kastınızı açıklamanızı rica ediyorum.

    Madem olayı buraya kadar taşıdınız, "gerekli merciler" söyleminizi aydınlatmanızı rica ediyorum.

    O bahsettiğiniz mercilerin muhattabı ben mi olacağım, yoksa Amerika'daki verimerkezi mi?

    Takdir edersiniz ki 2 gündür mağdur durumdayım. Bir çok müşterim metanetle karşıladı. Onlara gerçekten canı gönülden teşekkür ederm.

    Fakat bu süre zarfında önemli saydığım müşterilerimden birisini kaybetmiş bulunmaktayım. Takdir edersiniz ki kimse müşterisi kaybetmek istemez. Hadi müşteriyi kaybettim eyvallah dedim. Olur böyle vakalar dedim. Ama bir baktımki müşterilerimden çatırdılar gelmeye başlamış. Bu işe yeni başlamışım ilk anda duvara toslamak üzereydim. 2 gündür geceleri uyuyamıyor. Ne yapacğım diye düşünüyordum. Sabir taşı vardır belki bilirsiniz. SAbır taşı çatlama noktasına gelmişti.

    Evet gerekli merciler derken tüketici mahkemelerine vericektim. Sizde sormuşsunuz kimi vereceksiniz diye. Amerikamı yoksa benmi diye? Düşüncem her ikinizde vermekti. Eğer sen işinin gereğini yapmış isen ki öyle düşünüyorum mesuliyet amerikaya kalacaktı. Sonuçta korkacak birşey olduğunu düşünmüyorum. Sizide anlıyorum ve benide anlamanızı istiyorum. Tekrar desteğiniz için teşekkür ederim...
  • 06-09-2010, 08:44:43
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Eğer yedeğiniz var ise aynı dc üzerinde size ücretsiz sunucu verebilirim en azından sisteminiz açılana kadar.

    Yasal yolu sonra düşünürsünüz olayı büyütmeye gerek yok.