• 04-09-2010, 15:26:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Format ücretli. Kwm ücretli.. Sunucumun şifresi değiştirildi. Düzeltemediler. 12 saat sonra cevap verdiler. format çektirelim dedik ücretli. Tamam dedik. saat 12 den beri bekliyoruz Ses soluk yok. Aracı firmem 7x24web.net.tr Kendisine teşekkür ediyorum. ORda saat gece 3-4 lere kadar benim için bekledi. Benim için çok uğraştı... Ama keşke başka bir firma ile çalışsa..

    Neyse uzatmayalım. HostNOC ile Asla ama ASLA çalışmayın derim. ÇÜnkü şuanda mağdur durumdayım...

    Selametle..
  • 04-09-2010, 15:27:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    100$ a sunucuyu alırken süper ama =)
  • 04-09-2010, 15:28:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle yazım hatalarınızı düzeltiniz ve konuda 7x24' ün isminin geçmesini doğru bulmuyorum. Geçmiş olsun
  • 04-09-2010, 15:33:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam 7x24 e burdan teşekkür ediyorum. Cidden Benimle çok ilgilendi. Onun suçu olmadığını belirtmek istedim. Yanlış anlaşıldı isem özürdilerim. Yazım hatalarıma dikkat edeceğim. Teşekkürler..
  • 04-09-2010, 15:34:13
    #5
    mahirtanir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle yazım hatalarınızı düzeltiniz ve konuda 7x24' ün isminin geçmesini doğru bulmuyorum. Geçmiş olsun
    7x24'ü kötülemiyor dikkat et teşekkür bile ediyor.
  • 04-09-2010, 15:34:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100$ a sunucuyu alırken süper ama =)

    Sunucuyu devir aldım. 0 dan almamıştım. Amacım Referansdı.
  • 04-09-2010, 15:34:57
    #7
    Misafir
    bende burst'tan zamanında sunucular kiraladım fakat sıkıntılı bir dönem oldu bizim için.

    uptime, hardware, hat, fiyat yönünden 1. sınıf diyebiliriz.

    fakat reboot, re-install, sunucu teslim süresi gibi konularda sınıfta kaldılar

    bu tür işlemleri tamamıyla ticket sistemi ile yapıyorlar, bu işlemler için müşteriye özel 1 panel verseler çok daha kaliteli bir veri merkezi olabilirler

    1 sunucuyu alabilmek için 1 hafta bekledim. tanıdığım bazı arkadaşlarım 10 günden fazla beklediklerini belirttiler

    hosting sağlayıcılarının bu firma ile çalışmasını doğru bulmuyorum
  • 04-09-2010, 15:43:41
    #8
    Misafir
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hosting sağlayıcılarının bu firma ile çalışmasını doğru bulmuyorum
    Katılıyorum şahin bey
  • 04-09-2010, 15:56:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    7x24web Sezer bey iyide bide hosnoc iyi olsa tadından yenmez değil mi?Mutlaka biyerden acık veriyor işte Sabretmek lazım.Geçmiş olsun.