Kendisine teşekkür ediyorum. ORda saat gece 3-4 lere kadar benim için bekledi. Benim için çok uğraştı... Ama keşke başka bir firma ile çalışsa.. Neyse uzatmayalım. HostNOC ile Asla ama ASLA çalışmayın derim. ÇÜnkü şuanda mağdur durumdayım...
Selametle..