Bu HostNOC varya bu HostNOC!....
43
●2.237
- 04-09-2010, 16:04:20Üyeliği durdurulduBen şunu merak ediyorum. Nasıl olurda root şifresini resetleyemezler...
- 04-09-2010, 16:05:15Üyeliği durdurulduPara kopartmak için resetlemezleryasinetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunda anlamıyacak bişey yok
- 04-09-2010, 16:07:35Üyeliği durduruldu
- 04-09-2010, 17:21:20yasinetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz windows şifresini sıfırlama disketi yaratmadan resetliyebilirmisiniz ?
birde linuxu düşünün siyah bir ekran login yazıyor sadece nasıl resetlesinler ? - 04-09-2010, 17:38:16Üyeliği durdurulduWindows'da şifre resetleme sıkıntılı ama linux'da açılışta single user modda açıp çok rahat resetleniyor. herhangi bir teknik bilgi vs de gerekmiyorPaylasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2010, 18:07:34Üyeliği durdurulduAKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Şuanda Direk DC nin kendisi ile irtibata geçtim. Cevap bekliyorum...
bunda anlamıyacak bişey yok