yasinetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gece 24'e kadar işlem yapılmazsa gerekli mecriliere başvurulacaktır. Gerekli kişiler derhal işlemleri tamamlasınlar...
Yasin bey, bunu ticket sisteminde de sordum size, gerekli mercilerden kastınızı açıklamanızı rica ediyorum.

Madem olayı buraya kadar taşıdınız, "gerekli merciler" söyleminizi aydınlatmanızı rica ediyorum.

O bahsettiğiniz mercilerin muhattabı ben mi olacağım, yoksa Amerika'daki verimerkezi mi?