silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasin bey, bunu ticket sisteminde de sordum size, gerekli mercilerden kastınızı açıklamanızı rica ediyorum.

Madem olayı buraya kadar taşıdınız, "gerekli merciler" söyleminizi aydınlatmanızı rica ediyorum.

O bahsettiğiniz mercilerin muhattabı ben mi olacağım, yoksa Amerika'daki verimerkezi mi?

Takdir edersiniz ki 2 gündür mağdur durumdayım. Bir çok müşterim metanetle karşıladı. Onlara gerçekten canı gönülden teşekkür ederm.

Fakat bu süre zarfında önemli saydığım müşterilerimden birisini kaybetmiş bulunmaktayım. Takdir edersiniz ki kimse müşterisi kaybetmek istemez. Hadi müşteriyi kaybettim eyvallah dedim. Olur böyle vakalar dedim. Ama bir baktımki müşterilerimden çatırdılar gelmeye başlamış. Bu işe yeni başlamışım ilk anda duvara toslamak üzereydim. 2 gündür geceleri uyuyamıyor. Ne yapacğım diye düşünüyordum. Sabir taşı vardır belki bilirsiniz. SAbır taşı çatlama noktasına gelmişti.

Evet gerekli merciler derken tüketici mahkemelerine vericektim. Sizde sormuşsunuz kimi vereceksiniz diye. Amerikamı yoksa benmi diye? Düşüncem her ikinizde vermekti. Eğer sen işinin gereğini yapmış isen ki öyle düşünüyorum mesuliyet amerikaya kalacaktı. Sonuçta korkacak birşey olduğunu düşünmüyorum. Sizide anlıyorum ve benide anlamanızı istiyorum. Tekrar desteğiniz için teşekkür ederim...