• 26-07-2010, 18:58:56
    #19
    Header bilgileri,title falan hızlı geliyor.
    İlk sitedeki resmin boyutu çok büyük.O yüzden olabilir.
    İkinci sitede de bir resim var galiba o yavaş yükleniyor.
  • 26-07-2010, 18:59:40
    #20
    birinci site yavas aciliyor. Resimden kaynaklanan bir yavaşlama çünkü resimi açmak için baya bir bekliyor.

    ikincisinde de bi yavaslik var oda resimlerden sanırım ilk yavas sonra bir anda acıldı sayfa tamamen.
  • 26-07-2010, 19:01:06
    #21
    Backlink Hizmetleri
    Gayet hızlı açılıyor sayfalar.
  • 26-07-2010, 19:03:36
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Sitede full image olmasına rağmen çok hızlı, dürüst olmak gerekirse yavaşlık falan görmedim, müşteriniz önce SpeedTest e uğrasın...
  • 27-07-2010, 00:05:29
    #23
    Hızı 8 mbit te gayet iyi. Torrentte şuan 800 kb lık dosya indiği halde 5 saniye gibi bir sürede açıldı.

    http://www.seslicanlar.com/seslichat.PNG

    Google chrome resource tracking dosya boyutunu 1.7 MB verdi. Png yi Save as HTML formatında vermemişler sanırım çok büyük resim.

    Torrenti kapatıp cache i temizleyip tekrar denediğimde 2 saniyeden kısa sürdü açılması.
  • 27-07-2010, 00:21:12
    #24
    Hocam 2 sitede iyi ancak, site sahipi 1.7 mb olan imajı parçalamadan siteye direkt atıyorsa ülkemizdede genel olarak 1 mb olduğunu varsayarak yavaş demesi kişinin işi bilmediğinden kaynaklıdır.
  • 27-07-2010, 01:00:51
    #25
    site açılışı hızlı, yavaş sanmasının sebebi sanırım çektigi videolar başka sitelerden yüklendiği için 4shared gibi falan onların yavaşlıgıda olabilir.
  • 27-07-2010, 10:13:31
    #26
    Sunucu bazlı bir sorun olmadığı kanısındayım. Problem her iki sitede de kullanılan resimlerin boyutundan kaynaklanıyor. İlk site zaten yaklaşık 1.7mb boyutunda bir image. İkinci sitenin anasayfasında bulunan resimler de büyük boyutlarda. Script üzerinden sadece resize yapılmış. Müşterilerinize tavsiyem resim boyutlarını küçültmesi yönünde.

    Ayrıca donmalar ancak şu şekilde olabilir. Script'de bir veya daha fazla sayıda hata vardır. Müşterinizin bilgisayar donanımı da oldukça zayıftır ya da yazılımsal başka problemleri vardır bilgisayarın, bu yüzden kısa süreli donmalar yaşanıyor olabilir.

    Geri ödemeye gelince,
    Normalde kesinlikle yapılmaması kanısındayım ama böyle kişilerle uğraşmak daha yorucu olabilir.
  • 28-07-2010, 11:11:11
    #27
    Sitelerin hızlarında hiç bir problem görmedim. Tüm arkadaşlarında dediği gibi ilk sitedeki büyük resim sorun. Resim boyutu küçültülüp atılırsa hiç bir sorun kalmaz. 2. siteye hele diyecek laf yok.. Canavar gibi mübarek