Hocam 2 sitede iyi ancak, site sahipi 1.7 mb olan imajı parçalamadan siteye direkt atıyorsa ülkemizdede genel olarak 1 mb olduğunu varsayarak yavaş demesi kişinin işi bilmediğinden kaynaklıdır.