Merhabalar,
http://www.seslicanlar.com/
http://www.eglenceninsesi.com/
Sitelerin hızları hakkında yorum alabilir miyim?
Müşterimiz 2 aylık ödeme yapmış ve iade kapsamı dışındadır, hesap açılalı bir ay olmak üzeredir. Sitenin çok ağır olduğunu ve ara ara donduğunu bildirerek bir aylık iade istemektedir. Tabi ki sözleşmemiz gereği iade yapılmayacaktır fakat yorumlarınızı almak istedim hız konusunda. En azından müşterimize gösterebiliriz.
Hız Konusunda
27
●1.269
- 26-07-2010, 14:55:02MisafirBartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 sitenin png baya büyük olduğu için gec acılıyor
2 sitede sorun göremedim son 1 haftadır ttnetteki sorunları bildiğim için onda yorum yapamıyorum 1 sitenin bağlı bulunduğu sunucu yurt dısında ise birazdaha gec acılması normal
arkadasım yakında anladığım kadarıyla müşterilerimiz bizden 11 ay sonunda ücret iadesi istemeye başlıyacaklar gecende müşterimin birisi benden aldığı alan adının iadesini istedi vermezsem beni r10 da karalama yapacağını söğedi vermedim konu bile acamadı komik durumlar bunlar bunu neden yazdım: hizmet sözleşmesindeki para iadesi süresince örnek 15 gün siteler hızlı acılıyorduda sonramı yavas acılmaya başalyınca sizden iade istedi boş laf bunlar bir site acıyorlar tutmayınca ver paramı geri
sen bilirsin kardes para iadesi konusunda ama sitelerdeki png resimler küçültülürse sorun olmaz kesinlikle
hayırlı işle hayırlı kandiller - 26-07-2010, 14:56:40Üyeliği durduruldusonucta bu bir php script olduguna gore zaman hesabi yapmak lazim. php mi yavas onu keşfettikten sonra yorum yapmak daha mantikli. hitleri yüksek site ise yavaşlamasi yerine göre açmamasi bile normal karsilanabilir.
ondan bir performans testi yapmadan yorum yapmak mantikli degil ki varsin boyle bilincsiz musterilerle calismayin. - 26-07-2010, 15:43:42Türk Telekom 1 mbit kullanıyorum hem de şu anda izmirin kırsal bir bölgesindeyim.Açıkçası fişek gibi açıldı 2 sitede

1.sitede 1.6 mb lık image dosyası olmasına rağmen o bile çok hızlı açıldı.
Bence sunucu bazlı bir problem yok.
