• 26-07-2010, 15:56:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    2side çok hızlı
  • 26-07-2010, 16:12:18
    #11
    İki site de canavar gibi hızlı açılıyor. sunucu da bir problem yok. Bundan hızlı site açılamaz herhalde
  • 26-07-2010, 16:16:22
    #12
    İkiside hızlı açılıyor,herhangi bir yavaşlık göremedim.Birinci site komple imaj olduğundan dolayı bekletiyor biraz.
  • 26-07-2010, 16:23:53
    #13
    İlk site yavaş yavaş açılıyor resimden dolayı.
    İkinci sitede sanki bir ayarlama var kodlarda ve site tamamen açılmadan siteyi göstermiyor ve hızlı açılıyor gibi gözüküyor böyle.

    İki sitenin hızı da eşit diyelim eşitlikten kasıt da yavaş.
  • 26-07-2010, 17:51:56
    #14
    Ilk defa deniyorum ve siteler gayet hızlı açılmakta ilk site zaten sırf resim olarak ayarlanmış ama oda hızlı açılıyor.
  • 26-07-2010, 18:23:03
    #15
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    http://www.seslicanlar.com/
    http://www.eglenceninsesi.com/

    Sitelerin hızları hakkında yorum alabilir miyim?

    Müşterimiz 2 aylık ödeme yapmış ve iade kapsamı dışındadır, hesap açılalı bir ay olmak üzeredir. Sitenin çok ağır olduğunu ve ara ara donduğunu bildirerek bir aylık iade istemektedir. Tabi ki sözleşmemiz gereği iade yapılmayacaktır fakat yorumlarınızı almak istedim hız konusunda. En azından müşterimize gösterebiliriz.

    9-10 sn de acılıyor 10 mbit metro hat ile. resimlerin boyutunu düşürsünler. bi kaç mb var sanırım bakmadım.
  • 26-07-2010, 18:50:57
    #16
    Bir sitenin ara ara donmasının mantıklı bir açıklaması olabilir mi?

    Site nasıl donar?

    Herkesin söylediği aynı, sitede resim büyük, haliyle yavaş, ikinci sitede sorunsuz gezilebiliyor.

    Tayvan'dan bağlandığım halde.
  • 26-07-2010, 18:52:15
    #17
    Kurumsal PLUS
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sitenin ara ara donmasının mantıklı bir açıklaması olabilir mi?

    Site nasıl donar?
    Bir anlasam Müşterinin bana ilettiği şey bu fakat buradaki yorumlara bakılırsa hemen herkeste son derece hızlı çalışıyor ve uptime %99.99 sunmuşuz bu ay için.
  • 26-07-2010, 18:55:47
    #18
    Sanırım sunucu Almanya / Velia.

    Ara ara bakıyorum sitelere gerek müşterilerin sitelerine gerekse kendime ait 1 - 2 sitede mükemmel hız var. Almanya lokasyon deseler normalde inanmam.