Hız Konusunda
27
●1.269
- 26-07-2010, 16:12:18İki site de canavar gibi hızlı açılıyor. sunucu da bir problem yok. Bundan hızlı site açılamaz herhalde
- 26-07-2010, 16:16:22İkiside hızlı açılıyor,herhangi bir yavaşlık göremedim.Birinci site komple imaj olduğundan dolayı bekletiyor biraz.
- 26-07-2010, 17:51:56Ilk defa deniyorum ve siteler gayet hızlı açılmakta ilk site zaten sırf resim olarak ayarlanmış ama oda hızlı açılıyor.
- 26-07-2010, 18:23:03Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9-10 sn de acılıyor 10 mbit metro hat ile. resimlerin boyutunu düşürsünler. bi kaç mb var sanırım bakmadım. - 26-07-2010, 18:50:57Bir sitenin ara ara donmasının mantıklı bir açıklaması olabilir mi?
Site nasıl donar?
Herkesin söylediği aynı, sitede resim büyük, haliyle yavaş, ikinci sitede sorunsuz gezilebiliyor.
Tayvan'dan bağlandığım halde. - 26-07-2010, 18:52:15Bir anlasamsilencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşterinin bana ilettiği şey bu fakat buradaki yorumlara bakılırsa hemen herkeste son derece hızlı çalışıyor ve uptime %99.99 sunmuşuz bu ay için.
Müşterinin bana ilettiği şey bu fakat buradaki yorumlara bakılırsa hemen herkeste son derece hızlı çalışıyor ve uptime %99.99 sunmuşuz bu ay için.