İlk site yavaş yavaş açılıyor resimden dolayı.
İkinci sitede sanki bir ayarlama var kodlarda ve site tamamen açılmadan siteyi göstermiyor ve hızlı açılıyor gibi gözüküyor böyle.

İki sitenin hızı da eşit diyelim eşitlikten kasıt da yavaş.