• 13-06-2010, 21:33:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam para saymışım para.
    Yedeğimi alaçağım ulaşamıyorum inan cıldırmak üzereyim ya.
    Belediye siteleri, kooparatif siteleri ya Yazık gunah bana
    diyom ya bunlar saygıları yok insanların ekmekleriyle oynuyor
    ftp girebiliyonmu ?
  • 13-06-2010, 22:54:01
    #11
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam para saymışım para.
    Yedeğimi alaçağım ulaşamıyorum inan cıldırmak üzereyim ya.
    Belediye siteleri, kooparatif siteleri ya Yazık gunah bana
    Hocam,yazık tek kelime.Sende bi vps alıp orda barındırsaydın keşke o siteleri.Okadar önemli siteler varsa ben normal bi host'a güvenemezdim.Ne olursa olsun,önemli kuruluşlar yani sonuçta.
  • 14-06-2010, 06:58:28
    #12
    kral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,yazık tek kelime.Sende bi vps alıp orda barındırsaydın keşke o siteleri.Okadar önemli siteler varsa ben normal bi host'a güvenemezdim.Ne olursa olsun,önemli kuruluşlar yani sonuçta.
    Katılmamak elde değil. Bu kadar önemli sitelerinizi paylaşımlı hosta emanet etmemeliydiniz.

    @Sunucuservis;

    Yangına körükle koşmanın manası nedir?
  • 14-06-2010, 13:25:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılmamak elde değil. Bu kadar önemli sitelerinizi paylaşımlı hosta emanet etmemeliydiniz.

    @Sunucuservis;

    Yangına körükle koşmanın manası nedir?
    bunların yaptıgı olay 1 degil 2 degil
  • 14-06-2010, 13:26:06
    #14
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılmamak elde değil. Bu kadar önemli sitelerinizi paylaşımlı hosta emanet etmemeliydiniz.

    @Sunucuservis;

    Yangına körükle koşmanın manası nedir?
    2-3 tane site var beyler.
    Siteler açıldımı ( bir saniye girmedim, Hergün kontrol ediyorum yoruma sonra devam edeyim ) Heh açılıyormuş
    Kısa sürede steleri taşıyacagım.
  • 14-06-2010, 17:25:25
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Madem saygı duymayacaklar, müşteriyle ilgilenmeyecekeler, o zaman bu piyasadan çekilsinler de başkalarının önünü tıkamasalar bari.
  • 20-06-2010, 20:20:03
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gecmis olsun, bizde cok sorun yasadik ayni firmayla burada konuda actik ama kendilerinin hakli durumda oldugunu soyleyip birde hakaret etmeye kalkti:
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...pan-firma.html

    Sorununu hallettiysen umarim yedeklerini alip tasimissindir.
  • 25-06-2010, 00:16:25
    #17
    Özlü söz yazmaktan öteye gidemeyen merdiven altı host firmasının normal bir davranış şeklidir bu ulaşılamamak. Geçmiş olsun, bizde dünya kadar sıkıntı yaşadık, çok kez aradık ulaşamadık, üstüne üstlük kendini haklı göstermeye çalıştı ama baktı verecek cevabı yoktur bu yüzden ak sakallı dede gibi iki özlü söz söyleyip kaçtı gitti.

    Umarım kısa sürede bu amatörlerden taşınıp profesyonel bir firmaya geçiş yaparsınız.

    Ayrıca yangına körükle gitmenin manası ne diyen arkadaşa cevap olarak, aynı şey sizin başınıza gelse sizde bu kadar iyimser olabilirmiydiniz merak ediyorum.
  • 25-06-2010, 00:40:24
    #18
    Proplemlerimizi hallettik Ama yine ulaşamadık
    Orasıda var =) Yani.