Hocam para saymışım para.
Yedeğimi alaçağım ulaşamıyorum inan cıldırmak üzereyim ya.
Belediye siteleri, kooparatif siteleri ya Yazık gunah bana
Hocam,yazık tek kelime.Sende bi vps alıp orda barındırsaydın keşke o siteleri.Okadar önemli siteler varsa ben normal bi host'a güvenemezdim.Ne olursa olsun,önemli kuruluşlar yani sonuçta.