Özlü söz yazmaktan öteye gidemeyen merdiven altı host firmasının normal bir davranış şeklidir bu ulaşılamamak. Geçmiş olsun, bizde dünya kadar sıkıntı yaşadık, çok kez aradık ulaşamadık, üstüne üstlük kendini haklı göstermeye çalıştı ama baktı verecek cevabı yoktur bu yüzden ak sakallı dede gibi iki özlü söz söyleyip kaçtı gitti.
Umarım kısa sürede bu amatörlerden taşınıp profesyonel bir firmaya geçiş yaparsınız.
Ayrıca yangına körükle gitmenin manası ne diyen arkadaşa cevap olarak, aynı şey sizin başınıza gelse sizde bu kadar iyimser olabilirmiydiniz merak ediyorum.