Ya ben sıkılmaya başladım ciddi anlamda.
Kurumsal 2-3 üç site yaptık. Adamlar kapımıza geldi siteler açılmıyor diye.
Yüz kere aradım, Mesaj attım, r10'dan mesaj attım.
Sinirlerim alt üst, Gezmeye gitmiştim, Şelaleye eve döndüm yine aynı şey siteler açılmıyor diye evi aramışlar.
Osmanlihost'a ulaşabilen varmı ?
30
●1.752
- 13-06-2010, 19:25:07Üyeliği durdurulduPazar günleri destekleri olmayabilir.GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2010, 19:28:48Hocam.kral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Perşembeden bu yana aynı sorunu yaşıyoruz.
Adamlar bugün kapıma gelince bu konuyu açmak mecburiyetinde kaldım. - 13-06-2010, 19:54:03Keyifli bir günün böyle sıkıntılı bitmesi gerçekten de hoş olmuyor.
Umarım ciddi bir sıkıntı yoktur çalıştığınız firma nezdinde. - 13-06-2010, 20:11:00Çok merak ediyorum bu sitler ner zaman açılacak.silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2010, 20:38:48Üyeliği durdurulduevet koca holding 100 lerce çalışanı var pazar günleri kapalılarkral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

arkadaşım çok dogal adamlar musterileri ciddiye almıyor musterilerine saygı denen birşey yok senle neden muhatap olsunGrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ay başında keyifleri yerine gelirse açarlarGrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-06-2010, 21:27:35Üyeliği durdurulduçok basit backup makinesine vürüs bulaşmıştır ondanGrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yedekler vürüslüdür
adamlar bilgi 0 tecrübe 0 daha ne bekliyon
git natro al host kafan rahat ertsin
