• 13-06-2010, 19:21:11
    #1
    Ya ben sıkılmaya başladım ciddi anlamda.
    Kurumsal 2-3 üç site yaptık. Adamlar kapımıza geldi siteler açılmıyor diye.
    Yüz kere aradım, Mesaj attım, r10'dan mesaj attım.
    Sinirlerim alt üst, Gezmeye gitmiştim, Şelaleye eve döndüm yine aynı şey siteler açılmıyor diye evi aramışlar.
  • 13-06-2010, 19:25:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya ben sıkılmaya başladım ciddi anlamda.
    Kurumsal 2-3 üç site yaptık. Adamlar kapımıza geldi siteler açılmıyor diye.
    Yüz kere aradım, Mesaj attım, r10'dan mesaj attım.
    Sinirlerim alt üst, Gezmeye gitmiştim, Şelaleye eve döndüm yine aynı şey siteler açılmıyor diye evi aramışlar.
    Pazar günleri destekleri olmayabilir.
  • 13-06-2010, 19:28:48
    #3
    kral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazar günleri destekleri olmayabilir.
    Hocam.
    Perşembeden bu yana aynı sorunu yaşıyoruz.
    Adamlar bugün kapıma gelince bu konuyu açmak mecburiyetinde kaldım.
  • 13-06-2010, 19:54:03
    #4
    Keyifli bir günün böyle sıkıntılı bitmesi gerçekten de hoş olmuyor.

    Umarım ciddi bir sıkıntı yoktur çalıştığınız firma nezdinde.
  • 13-06-2010, 20:11:00
    #5
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keyifli bir günün böyle sıkıntılı bitmesi gerçekten de hoş olmuyor.

    Umarım ciddi bir sıkıntı yoktur çalıştığınız firma nezdinde.
    Çok merak ediyorum bu sitler ner zaman açılacak.
  • 13-06-2010, 20:38:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazar günleri destekleri olmayabilir.
    evet koca holding 100 lerce çalışanı var pazar günleri kapalılar
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam.
    Perşembeden bu yana aynı sorunu yaşıyoruz.
    Adamlar bugün kapıma gelince bu konuyu açmak mecburiyetinde kaldım.
    arkadaşım çok dogal adamlar musterileri ciddiye almıyor musterilerine saygı denen birşey yok senle neden muhatap olsun

    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok merak ediyorum bu sitler ner zaman açılacak.
    ay başında keyifleri yerine gelirse açarlar
  • 13-06-2010, 21:25:58
    #7
    Siteler geldi, Dosyalar komple virüslü ? Yedek felan atılmış sanırım sitem açılmadığı için anlayacak durumda değilim çünkü herşey virüslü

    Girmediğim bir FTP nasıl virüslü olabilir ? Merak ediyorum.
  • 13-06-2010, 21:27:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteler geldi, Dosyalar komple virüslü ? Yedek felan atılmış sanırım sitem açılmadığı için anlayacak durumda değilim çünkü herşey virüslü

    Girmediğim bir FTP nasıl virüslü olabilir ? Merak ediyorum.
    çok basit backup makinesine vürüs bulaşmıştır ondan
    yedekler vürüslüdür
    adamlar bilgi 0 tecrübe 0 daha ne bekliyon
    git natro al host kafan rahat ertsin
  • 13-06-2010, 21:29:07
    #9
    Hocam para saymışım para.
    Yedeğimi alaçağım ulaşamıyorum inan cıldırmak üzereyim ya.
    Belediye siteleri, kooparatif siteleri ya Yazık gunah bana