Ya ben sıkılmaya başladım ciddi anlamda.
Kurumsal 2-3 üç site yaptık. Adamlar kapımıza geldi siteler açılmıyor diye.
Yüz kere aradım, Mesaj attım, r10'dan mesaj attım.
Sinirlerim alt üst, Gezmeye gitmiştim, Şelaleye eve döndüm yine aynı şey siteler açılmıyor diye evi aramışlar.
Pazar günleri destekleri olmayabilir.