Pazar günleri destekleri olmayabilir.
evet koca holding 100 lerce çalışanı var pazar günleri kapalılar
Hocam.
Perşembeden bu yana aynı sorunu yaşıyoruz.
Adamlar bugün kapıma gelince bu konuyu açmak mecburiyetinde kaldım.
arkadaşım çok dogal adamlar musterileri ciddiye almıyor musterilerine saygı denen birşey yok senle neden muhatap olsun
Çok merak ediyorum bu sitler ner zaman açılacak.
ay başında keyifleri yerine gelirse açarlar