kral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam,yazık tek kelime.Sende bi vps alıp orda barındırsaydın keşke o siteleri.Okadar önemli siteler varsa ben normal bi host'a güvenemezdim.Ne olursa olsun,önemli kuruluşlar yani sonuçta.
Katılmamak elde değil. Bu kadar önemli sitelerinizi paylaşımlı hosta emanet etmemeliydiniz.

@Sunucuservis;

Yangına körükle koşmanın manası nedir?