dr.wave osman makala
osman makal nixcona
herkes bu şekilde birbirine bağlı piyasa karışık. sonuçta bu cihazlarda insan yapımı bir alet sorun çıkabilir olabilir,anlayışlı olmak lazım.
Mesela biraz öncede bizim sunucumuz reboot atıldı kilitlendi. açılmadı baya bir süre sorun oldu. 40 dk yaklaşık bizde bir sorun yaşadık. bunlar gayet doğal şeyler. Anlayış,hoşgörü önemli...
Forumlara yazma mantığını ise malsef anlayamıyorum. Bunu bana göre tek bir anlamı var;
Sağda solda yazarım,müşterini keserim,dikkatli ol işini adam gibi yap mesajıdır. Ama gayet yanlış bir mesaj. Sana faydasından çok daha da zararı olur. Bence de birebir görüşmen daha mantıklı. Ki kaldı Ali hakkaten işini hakkı ile yapan sayılı insanlardan. Kesinlikle bir artniyeti ya da farklı bir durum sezilemez burda. Elinden geleni yaptığını ben de dahil olmak üzere herkes biliyor çok iyi...
Özür dileriz (2)
60
●3.580
- 18-06-2007, 18:10:51Nixcon'da kesinti olduğunda sen de bu foruma epeyce bir mesaj yazmıştın. O zaman mantığını anlayabiliyor muydun?akarweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2007, 18:16:40Ben o konuyu bilgi mayetinde actım kendim. ve de ardından gelen birçok olumsuz şeye rağmen ben yine saygımı korudum ve de lakayit laflar etmedim. + Daha sonra Serdar Beyle Nixcon yetkilisi ile telefonda görüşerek sorunumuzu çözüme vardırdık. Konunun burayla alakası yok ben ne size ne de yukarıdaki arkadasa itafen birşeyler yazmadım. Sadece genel olarak görüşlerimi belirtmek istedim istedğiiniz taraffa çekmekte yorumlamakta özgürsünüz ama ben yorum yapmayı pek sevmem sakızlaştırılmış konular üzerine... İyi çalışmalar...
- 18-06-2007, 18:25:44Yedek alıyorum arkadaşım inşallah sunucuyu teslim edince Ali ye seni def eder... Bir müşteri çalıştıgı yeri ulu orta kötülüyorsa o kişi ile çalışmasına lüzum yok çünki.. Git bakalım başka hosting firmasında Ali nin verdiği desteyi bulabilecekmisin.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam sabırsızlanıyorsunuz ama oradan konuşmak ile burada olup uraşmak arasında çok fark var Ali nin konu ile alakalı bir suçu yok.. - 18-06-2007, 18:38:41Sabrım taşıyor söyle oluyor böyle oluyor dien sensin..
İkimiz yer değiştirsek senle demekki intihar edecen ozaman
Şuan 7 sunucu down mesela kimisi müşterinin biliçsizce programlar kurmasından kimisi saldırı alıyor kimisinde hacking olmuş sizinki ile beraber kafadan 3000 internet sitesi kapalı belki şuan burayı görsen sn de 1 telefon çalıyor okadar stest altında bir ortam ama hiçbiri arayıpta artık sabrım taşacak demiyor
Az önce akarweb sunucusu down oldu reboot ettik açılmadı uraştık yaptık yapana kadar akarweb ile 10 kere telefonda görüştük ben akar a demedim yeter artık yapıyoruz arama diye.. Herzaman en mantıklı hızlı yolda sorunları çözüme ulaştırmak 1. görev burada sizin sunucu düzelince belki 8 ay - 9 ay 0 kesinti düzgün şekilde çalışacak siten ama senin şuan yaşadıklarını ben hergün her sn yaşıyorum sabırlı olmak lazım sen buraya sabrım taşıyor yazsanda veya farklı şekillerde konuyu sürekli up yapsanda örnek 1 saat sonra olacaksa yine 1 saat sonra olacak daha hızlı olmayacak boşuna yazıyorsun yani...
Biraz anlayışlı olun - 18-06-2007, 19:30:48benim açıklama yapmam lazım ama 2 gündür foruma bakamadım bile uyumadım adam akıllı sırf bu olay yüzünden 22 reseller müşterisi gitti canı sağolsun o sorun değil baştan beri bilirsiniz bu işte host ver resellerdan gelcek paraya önem vermem ama işimi iyi yaparım.
şimdi önce kb ' den başlıyım.
Dc ne demek diye sordugumda dc nin ne oldugunu pekala biliyorum. Ama unutmaki savis ile netinternet gibi düşün eğer bilgin varsa netinternette dc dir.sonra yazdıklarında bana destek verdiğin ve işi bildiğin için teşekkür ederim ben yokken vermek istediğim cevapları vermişsin
bu iş çocuk oyuncağı değil yine işimi saglam yaparım herkesin yedekleri bende mevcut gidene veririm yedekleri yok 2 günde şu kadar hit kayboldu yok bu kayboldu yok şu kayboldu , tamam haklısınız ama .... 
sonra keremcim sende ben yokken vermek istediğim mesajları vermişsin sanada teşekkür ederim
.
fan nickli müşterime gelince ,
sunucudaki kernel panic hatasını hepimiz biliyoruz. Ve sistem de anlamadıgımız bir hata yüzünden sunucu çok iyi olmasına ragmen loadlarda ara ara yükseldiğini hatta bazen de loadların akşam yogunluk saatlerinde 1 oldugunu da biliyoruz. bu sebepten bulamadıgımız bir hata olarak gördük ve sunucuda centos işletim sistemini sisteme format atarak tekrar kuramayı öngördük.
Biliyorum hit kaybettiniz adsense gelirlerinizden veya diğer sponsorlarınızdan bir miktar gelir kaybettiniz.Ama unutmaki benimde sitelerim var heryerden gelirim var diye düşün ki benim satış yaptıgım aktifreseller , aktifbilisim , aktifnetworks , aktiftasarim ve fsmservers tüm sitelerim bir hata sayfası bile olmadan sayfa görüntülenemiyor ile karşılastı. Bu dediğim bir bahanemidir ? tabiki hayır ama insanoglu işte.... Ben o makineye durduk yere niye format attırayım ? Ne zmndır bu işi profesyonel bir şekilde yapıyorum ve o kadar salakta değilim
İstiyorsunuzki "tamam haklısın dr ama çabuk yapın şu işi " , sunucuya istersen yedekleri almadan direk format attırabilirdim işim o zmn bir gün sürerdi
ama sonra derdin " geç olsun güç olmasın yedekler gitti şimdi napacaz o oldu bu oldu çorba kaynamadı " diye..
Sunucudan yedeklerin alınması tam 12 saat sürdü. format atıldı ve centos kuruldu şu anda da Ni-Osman yedeklerimle ugrasıyor. Niye ? aslında adamın işi değil. Çok yaygara yapıldıgı için ve benim arkadaşım oldugu için magdur olmamam , kesintinin fazla aksamaması için. Çünkü ben bin küsür müşteriyle ugrasıyor hepsine tek tek anlatıyorum durumu. Yapacağım bir hata belki yedeklerinizin kaybolmasına da neden olabilirdi.
Neyse çalışmalar halen devam ediyor. İsteyen gider isteyen kalır
şurda iki tane konum var (hosting şikayetleri) o ikisinide ben açtım
resellerlar çok boguyor insanı şuanki durum gibi. geçen hosting bölümünde görmüşsündür birine devredeyim dedim o kadar müşteriyi , neyse biriyle anlaştık falan , müşterilerim ne dese beğenirsin ;" sen bizi bırakırsan bizde devrettiğin adamdan hizmet almayız " dediler. Yüzlercesi böyle derken benim devredeceğim kişi magdur olacaktı çünkü sunucu alacaktı belki iki belki üç tane , sonra bir bakcaktı müşteri yok aldıgı sunucu boşa gidecekti..
Neyse ben işimi güzel yaptıgıma inanıyorum. Buna inananlarda oldukça devam edeceğim...
Herkese iyi günler..
Ali Yılmaz ( Nam-I Diğer Dr.Wave
)
- 18-06-2007, 19:36:56Üyeliği durdurulduAli abi valla işin zor , sitelerimizin açılmasını bekliyoruz allah kolaylık versin
- 18-06-2007, 19:45:09kb.com.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kb senle bir sorunum yok beni tanımazsın zaten ama ben herkesi tanıyorum bu piyasada sen kalkıp osmana osmancık aliye gülom dersen bende kalkar sana tostcu derim.Dün piyasaya giren bugun bize ders vermeye kalkmasın.Sana bol satıslar iyi kazanclar.
Fan'a gelince kendisiyle ben muhatap oldum Aktif'te oldugum surece kendisi hakkında bir sorunu bir sikayeti olan varsa bana yazsın ben hallederim.Adamın anlatmak istediklerinle sizin anladıklarınız cok farklı nasıl okuyorsunuz konuyu anlamadım.Her yapılan elestiri olumsuz olmaz önce bunu bilmek lazım.
Herkesin basına geldigi gidi Dr.Wave'nin de basına gelen bir olay 50 site yok 1 saatte yedek alıp 2 saatte formatı basıp 4 saatte siteleri geri acsın.Sırf yedekleri almak 1 gun suruyor adam uyumuyor bilgisayar basında biraz anlayıslı olun anlayıslı olamıyacaksanızda adam devretmeye kalktımı Dr.Wave bizi bırakma sen yoksan bizde yokuz demeyin.Desteklerinden dolayı her zaman benim ve Alinin yanında olan Ni-Osman'a (Netinternet) tesekkurler.
Herkese iyi çalışmalar..


