Ben o konuyu bilgi mayetinde actım kendim. ve de ardından gelen birçok olumsuz şeye rağmen ben yine saygımı korudum ve de lakayit laflar etmedim. + Daha sonra Serdar Beyle Nixcon yetkilisi ile telefonda görüşerek sorunumuzu çözüme vardırdık. Konunun burayla alakası yok ben ne size ne de yukarıdaki arkadasa itafen birşeyler yazmadım. Sadece genel olarak görüşlerimi belirtmek istedim istedğiiniz taraffa çekmekte yorumlamakta özgürsünüz ama ben yorum yapmayı pek sevmem sakızlaştırılmış konular üzerine... İyi çalışmalar...