akarweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumlara yazma mantığını ise malsef anlayamıyorum. Bunu bana göre tek bir anlamı var;

Sağda solda yazarım,müşterini keserim,dikkatli ol işini adam gibi yap mesajıdır.
Nixcon'da kesinti olduğunda sen de bu foruma epeyce bir mesaj yazmıştın. O zaman mantığını anlayabiliyor muydun?