• 18-06-2007, 12:07:38
    #28
    Üyeliği durduruldu
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilahi osman
    Yusuf amca dediki osman delidir.Osmanı kendi halinde bırakın puhaha
  • 18-06-2007, 12:08:00
    #29
    Üyeliği durduruldu
    hocam linux kursu olur katılırsan banada haber ver:Linux da öğrenmem çok gereken şey var
  • 18-06-2007, 12:08:52
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dc ne demek ?
    Canım DC Datacenter yani türkçe adı ile veri merkezi diyebiliriz. Anlamadıysan gel msn ye sana detaylı anlatırım gülüm
  • 18-06-2007, 14:35:21
    #31
    kb.com.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canım DC Datacenter yani türkçe adı ile veri merkezi diyebiliriz. Anlamadıysan gel msn ye sana detaylı anlatırım gülüm
    Dr. neler duyuyorum oglum gulum balım falan ben seni böylemi bıraktım giderken
    tostcularla aran ii allah bozmasın
  • 18-06-2007, 15:11:47
    #32
    Üyeliği durduruldu
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dr. neler duyuyorum oglum gulum balım falan ben seni böylemi bıraktım giderken
    tostcularla aran ii allah bozmasın
    Ahmet seni tanımam etmem ama kelimeni bil güzel kardeşim tostçu ne kelime herhalde kendine yakıştırdığını başkasına yakıştırma gereği duyuyorsun.Dr.Wave ile aramız iyidir.
  • 18-06-2007, 16:20:15
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dr ne zaman bitecek Allahını seversen ya ne hit kaldı ne kazanç
    yerinizde olsam sabırlı olurdum.Bu işler hemen olmuyor ani bir hatada tüm emekler boşa gidebilir eminim dr şuanda çalışıyor.
  • 18-06-2007, 16:47:05
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde biliyoruz neyin ne olduğunu ama bugün 3. gün
    3 gün bir sitenin kapalı kalması ne demek biliyormusunuz sen
    bizde sabrediyoruz ama bitmek üzere.
    Özel zevkleriydi zaten, fantazi olsun diye çözmüyorlar problemi, bırakmışlar serverı öyle kendi haline, güneşliyor.

    Hayret birşey ya... Serverda problem çözmek kolay mı sanıyorsunuz Allah aşkına? Yani tamam, 3 gün kapalı kalması sitenin çok ama çok kötü bir durum. Ama öyle bir üslup kullanıyorsunuz ki, sanki bu insanlar sizin sitelerinizin kapanmasından zevk alıyorlar, mutluluk duyuyorlar. Ve acı çekmenizden hoşnut oluyorlar ki problemi çözmüyorlar...
  • 18-06-2007, 17:06:40
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alsana bi üçüncü kişi daha
    kardeşim sen işine baksana ben drye diyorum
    ben drye bişey yapmıyorsun demiyorum ama hergün bu akşam format atılacak diyor ama yok bişey piyasada server onun yani ne yapılcaksa birazdaha hızlı yapsın diyorum
    Güzel arkadaşım bak burası forum buraya yazarsan isteyen konuya veya senin postuna cevap yazma hakkına sahiptir.Bunları istemiyorsan firma ile firmanın iletişim yollarından iletişim kurarsın.
  • 18-06-2007, 17:08:02
    #36
    kb.com.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel arkadaşım bak burası forum buraya yazarsan isteyen konuya veya senin postuna cevap yazma hakkına sahiptir.Bunları istemiyorsan firma ile firmanın iletişim yollarından iletişim kurarsın.
    Aynen öyle.

    Eğer sen şikayetini bir foruma yazıyorsan, foruma üye olan herkesin cevap verme hakkı vardır. Yok direkt olarak firmayla irtibata geçersen, o zaman kimse aranıza giremez, kimsenin de girmeye hakkı yoktur.