Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizde biliyoruz neyin ne olduğunu ama bugün 3. gün
3 gün bir sitenin kapalı kalması ne demek biliyormusunuz sen
bizde sabrediyoruz ama bitmek üzere.
Özel zevkleriydi zaten, fantazi olsun diye çözmüyorlar problemi, bırakmışlar serverı öyle kendi haline, güneşliyor.

Hayret birşey ya... Serverda problem çözmek kolay mı sanıyorsunuz Allah aşkına? Yani tamam, 3 gün kapalı kalması sitenin çok ama çok kötü bir durum. Ama öyle bir üslup kullanıyorsunuz ki, sanki bu insanlar sizin sitelerinizin kapanmasından zevk alıyorlar, mutluluk duyuyorlar. Ve acı çekmenizden hoşnut oluyorlar ki problemi çözmüyorlar...