kb.com.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel arkadaşım bak burası forum buraya yazarsan isteyen konuya veya senin postuna cevap yazma hakkına sahiptir.Bunları istemiyorsan firma ile firmanın iletişim yollarından iletişim kurarsın.
Aynen öyle.

Eğer sen şikayetini bir foruma yazıyorsan, foruma üye olan herkesin cevap verme hakkı vardır. Yok direkt olarak firmayla irtibata geçersen, o zaman kimse aranıza giremez, kimsenin de girmeye hakkı yoktur.