UfukGedik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Özür dileriz (2)
60
●3.580
- 18-06-2007, 12:08:52Üyeliği durdurulduCanım DC Datacenter yani türkçe adı ile veri merkezi diyebiliriz.Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamadıysan gel msn ye sana detaylı anlatırım gülüm
- 18-06-2007, 14:35:21Dr. neler duyuyorum oglum gulum balım falan ben seni böylemi bıraktım giderkenkb.com.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tostcularla aran ii allah bozmasın
- 18-06-2007, 15:11:47Üyeliği durdurulduAhmet seni tanımam etmem ama kelimeni bil güzel kardeşim tostçu ne kelime herhalde kendine yakıştırdığını başkasına yakıştırma gereği duyuyorsun.Dr.Wave ile aramız iyidir.AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2007, 16:20:15Üyeliği durdurulduyerinizde olsam sabırlı olurdum.Bu işler hemen olmuyor ani bir hatada tüm emekler boşa gidebilir eminim dr şuanda çalışıyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2007, 16:47:05Özel zevkleriydi zaten, fantazi olsun diye çözmüyorlar problemi, bırakmışlar serverı öyle kendi haline, güneşliyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayret birşey ya... Serverda problem çözmek kolay mı sanıyorsunuz Allah aşkına? Yani tamam, 3 gün kapalı kalması sitenin çok ama çok kötü bir durum. Ama öyle bir üslup kullanıyorsunuz ki, sanki bu insanlar sizin sitelerinizin kapanmasından zevk alıyorlar, mutluluk duyuyorlar. Ve acı çekmenizden hoşnut oluyorlar ki problemi çözmüyorlar... - 18-06-2007, 17:06:40Üyeliği durdurulduGüzel arkadaşım bak burası forum buraya yazarsan isteyen konuya veya senin postuna cevap yazma hakkına sahiptir.Bunları istemiyorsan firma ile firmanın iletişim yollarından iletişim kurarsın.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2007, 17:08:02Aynen öyle.kb.com.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer sen şikayetini bir foruma yazıyorsan, foruma üye olan herkesin cevap verme hakkı vardır. Yok direkt olarak firmayla irtibata geçersen, o zaman kimse aranıza giremez, kimsenin de girmeye hakkı yoktur.
Linux da öğrenmem çok gereken şey var