kb.com.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canım DC Datacenter yani türkçe adı ile veri merkezi diyebiliriz. Anlamadıysan gel msn ye sana detaylı anlatırım gülüm
Dr. neler duyuyorum oglum gulum balım falan ben seni böylemi bıraktım giderken
tostcularla aran ii allah bozmasın