bana diyo alinin müşterisiyle falan oynuyo diye ama kendi alinin ekmeğiyle oynuyo alinin sorunu var laf olsun torba dolsun konu up olsun millet görsün çabasında hepsi ben ne çobanlar dürttüm çakallara kanmayız
Yedek alıyorum arkadaşım inşallah sunucuyu teslim edince Ali ye seni def eder... Bir müşteri çalıştıgı yeri ulu orta kötülüyorsa o kişi ile çalışmasına lüzum yok çünki.. Git bakalım başka hosting firmasında Ali nin verdiği desteyi bulabilecekmisin.
Tamam sabırsızlanıyorsunuz ama oradan konuşmak ile burada olup uraşmak arasında çok fark var Ali nin konu ile alakalı bir suçu yok..