• 16-11-2009, 17:02:55
    #1
    Öncelikle Web sitelerine güzelce bir script atmalarını öneriyorum, bir sürü hata dolu

    Şimdi. Firma devir işlemleri için iletişime geçtik. Alacağım dedi. Biz de hâliyle devir edildi dedik. 2-3 hafta geçti. Msn'de görüştük. Devir alamıyoruz, paramız yok.

    Var mı böyle birşey ?
  • 16-11-2009, 17:08:40
    #2
    İlk Önce Sunu Düzeltmek İsteriz. Biz Paramız Yok Demedik Maddi sıkıntılar çekiyoruz dedik. ayrıca konunuzda belirttiğiniz devirden vazgeçtim yılbasından sonra devredeceğim dediğinizi hatırlamak işinize gelmiyor olsa gerek. Burda Adımızın Karalanmasını İstemeyiz Çünkü Vergi Levhalı Şirket Olarak Kaç firma var yada siz vergi levhalı bir şirketmisiniz. İlk Önce yasallığımızı tartısalım Sitemizin Tasarımı Geçiçi Olmakla Yazılmakta Olan Tasarımımız bitmemiştir Bu yüzden Sitemizde Eksiklikler bulunmakta. Ancak bunun Herhangi Bir Kötüleme Yada Karalama Kampanyası olamayacağından biz sadece verdiğimiz hizmet kalitesinin ve vermiş olduğumuz destekten sorumluyuz. Yİne hatırlatmak isterim Ki sizede bildirdiğim gibi Devir İşlemlerini Başka Bir zamana ertelemek istemem ve daha önce belirtiğiniz gibi Yılbasından sonra devredeceğinizi söylemeniz bizim için caydırıcı sebebtir.
  • 16-11-2009, 17:15:18
    #3
    Ne güzel
  • 16-11-2009, 18:54:47
    #4
    Alaycı Tavırınız Ve Üslübunuz Gerçekten Hoş değil
  • 16-11-2009, 19:36:37
    #5
    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel
    ne diyorsun arkadaşım açıklayıcı konuşsana. bir suçlama yapıyorsun ama ciddiyetten eser yok. ayrıca bir çok host firmasının tasarımı yok ama icraati var. örnek www.kebirhost.net
  • 16-11-2009, 19:39:06
    #6
    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel
    Muhtemelen canınız sıkıldı, zaman geçirmek için konuyu açtınız.
  • 16-11-2009, 19:51:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen canınız sıkıldı, zaman geçirmek için konuyu açtınız.
    evet Katılıyorum..... Ayrıca O Firmanın Sitesi, o firmanın müşterilerinden başka kimseyi ilgilendirmez bu 1

    2.'si ise İster alır ister almaz.. ki en dogrusu yapmıs almamakla bende -10 rep'i görsem bende almam yani insan güvenemiyor bu devirde herkese

    Saygılar
  • 16-11-2009, 19:54:14
    #8
    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel
    Bence bu mesajdaki anlam,
    "Hata sonucu, alaycı bir tavırla dalga geçer gibi karalama amaçlı açtığım konunun muhattabı
    (BarisCagri) gayet sabırlı ve iyi niyetli birisi çıktı NE GÜZEL, başkası olsa bu kadar alttan almazdı herhalde"
    gibi birşey sanırım
  • 16-11-2009, 20:21:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    macline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu mesajdaki anlam,
    "Hata sonucu, alaycı bir tavırla dalga geçer gibi karalama amaçlı açtığım konunun muhattabı
    (BarisCagri) gayet sabırlı ve iyi niyetli birisi çıktı NE GÜZEL, başkası olsa bu kadar alttan almazdı herhalde"
    gibi birşey sanırım
    olabilir ama o kadar düşebilir mi bilemem... hehe