
Şimdi. Firma devir işlemleri için iletişime geçtik. Alacağım dedi. Biz de hâliyle devir edildi dedik. 2-3 hafta geçti. Msn'de görüştük. Devir alamıyoruz, paramız yok.
Var mı böyle birşey ?
10
●724

olabilir ama o kadar düşebilir mi bilemem... hehe