İlk Önce Sunu Düzeltmek İsteriz. Biz Paramız Yok Demedik Maddi sıkıntılar çekiyoruz dedik. ayrıca konunuzda belirttiğiniz devirden vazgeçtim yılbasından sonra devredeceğim dediğinizi hatırlamak işinize gelmiyor olsa gerek. Burda Adımızın Karalanmasını İstemeyiz Çünkü Vergi Levhalı Şirket Olarak Kaç firma var yada siz vergi levhalı bir şirketmisiniz. İlk Önce yasallığımızı tartısalım Sitemizin Tasarımı Geçiçi Olmakla Yazılmakta Olan Tasarımımız bitmemiştir Bu yüzden Sitemizde Eksiklikler bulunmakta. Ancak bunun Herhangi Bir Kötüleme Yada Karalama Kampanyası olamayacağından biz sadece verdiğimiz hizmet kalitesinin ve vermiş olduğumuz destekten sorumluyuz. Yİne hatırlatmak isterim Ki sizede bildirdiğim gibi Devir İşlemlerini Başka Bir zamana ertelemek istemem ve daha önce belirtiğiniz gibi Yılbasından sonra devredeceğinizi söylemeniz bizim için caydırıcı sebebtir.