Ne güzel
Bence bu mesajdaki anlam,
"Hata sonucu, alaycı bir tavırla dalga geçer gibi karalama amaçlı açtığım konunun muhattabı
(BarisCagri) gayet sabırlı ve iyi niyetli birisi çıktı NE GÜZEL, başkası olsa bu kadar alttan almazdı herhalde"
gibi birşey sanırım