Öncelikle Web sitelerine güzelce bir script atmalarını öneriyorum, bir sürü hata dolu

Şimdi. Firma devir işlemleri için iletişime geçtik. Alacağım dedi. Biz de hâliyle devir edildi dedik. 2-3 hafta geçti. Msn'de görüştük. Devir alamıyoruz, paramız yok.

Var mı böyle birşey ?