silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen canınız sıkıldı, zaman geçirmek için konuyu açtınız.
evet Katılıyorum..... Ayrıca O Firmanın Sitesi, o firmanın müşterilerinden başka kimseyi ilgilendirmez bu 1

2.'si ise İster alır ister almaz.. ki en dogrusu yapmıs almamakla bende -10 rep'i görsem bende almam yani insan güvenemiyor bu devirde herkese

Saygılar