• 09-04-2007, 10:51:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten yazık Çoğu zaman okuyorum firma şikayetlerini bir çoğu asılsız..
    1 YTL'nin geri iadesini isteyen kullanıcılarımızda var.Neden biraz tolerans yok ? farzedinki sizi ev1 dolandırdı o zaman napacaktınız ? Neyse ..

    Ben buraya ABChost'tan hosting alınmaz. allah belalarını versin yazdığımı farzedelim.

    Firma sahibinin halbuki haberi bile yok veya hosting vermemekte geçerli bir sebebi var.***** hacking vs içerik olsun.Veya kapatmasındaki sebep spam atıyordu müşteri...

    Ama bir bakıyorsunuz google'de şöyle bir kayıt "ABChost'tan hosting alınmaz"

    Ya ama firmalar tutupta tüm hosting forumlarını incelemek zorunda değilki...

    Ne kadar karalayıcı değilmi ? Bence r10.net Firmaların haklı olduğu durumlarda bu başlıkları kaldırtma gibi istekleri olmalı veya firmalar size ulaşabilmeli.Çünkü firmaların logo'ları tescilli (tabi FİRMALARIN ) belki yayınlamak istemeyebilir. Çünkü google'da r10 net in hiti fazla olduğundan firmanın sitesinden daha önce siz listeleniyorsunuz.

    r10'net ile ilgili ilk şikayetide ben yapmış olayım

    Saygılarımla.
    Åžahin
  • 09-04-2007, 10:55:45
    #2
    Dostum hosting firmaları kaydolacaklar ve diyeceklerki şu adam yalan söylüyor karaladı olayın aslı şudur. Diyeceksinki forumları tek tek gezeceklermi? Hayır gezmeyecekler, tr büyük webmaster forumu kaç taneki? bir zahmet işleri ile ilgili olan bu forumlara üye olacaklar hem karalayan varsa cevabını verecekler hemde forum üzerinden ulaşmaları gereken kitleye (webmasterlara) ücret ödemeden reklamlarını yapmış olacaklar.
  • 09-04-2007, 10:56:44
    #3
    yerden göğe kadar haklısın, ben hostçu değilim ama bu bölümlerde yazılanların %75 i asılsız ve delil olmadan karalama amaçlı yazılmış yazılar.

    bu bölüm amacının dışına çıkmış şikayet yerine resmen karalama yapılıyor.
  • 09-04-2007, 11:07:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sadece karalamak ile bitirmiyorlar.Saygısızlıklar cabası.13-15 yaşındaki çoluk çocukla uğraşır oldu millet
  • 09-04-2007, 11:08:09
    #5
    Giyotin.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece karalamak ile bitirmiyorlar.Saygısızlıklar cabası.13-15 yaşındaki çoluk çocukla uğraşır oldu millet
    Yukarıda söylediğimi yaparlarsa uğraşmazlar.
  • 09-04-2007, 11:11:23
    #6
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum hosting firmaları kaydolacaklar ve diyeceklerki şu adam yalan söylüyor karaladı olayın aslı şudur. Diyeceksinki forumları tek tek gezeceklermi? Hayır gezmeyecekler, tr büyük webmaster forumu kaç taneki? bir zahmet işleri ile ilgili olan bu forumlara üye olacaklar hem karalayan varsa cevabını verecekler hemde forum üzerinden ulaşmaları gereken kitleye (webmasterlara) ücret ödemeden reklamlarını yapmış olacaklar.
    Sabri sana katılıyorum ..
    Türkiyede Kaç tane webmaster forumu varki ? . Biz forum üyeleri olarak hep beraber el ele verip bütün şikayet edilen hostucularına dını soyadını vergi nosunu yok şu yok bu bulamayız bunu bizden beklememelisiniz ...

    Şu anda Yaptığınız olayı ben eleştiri olarak alıyorum . Çünkü r102un şikayet edilecek bir şeyini göremiyorum..

    ayrıca herhangi bir hostcu satış yaparken süper iyi hoş ama bi suçlama olduğunda hemen r10 kötü forum vs vs diyor yani r10 suçlanıyor bunuda anlamış çözmüş değilim
  • 09-04-2007, 11:27:47
    #7
    Giyotin.Net 5 gün önce kayıt olmuşsun ve daha 1. mesajında direk bu konuyu açmışsın, bu konuyu açmak için yeni bir üyelikmi aldın yoksa direk gözüne çarpan bumu ? İlginç geldi
  • 09-04-2007, 11:32:47
    #8
    EĞER İDDALAR ASILSIZSA o başlığı açan kişiye ceza verilir. Şirkette yönetime ulaşarak konuyu sildirebilir.
  • 09-04-2007, 11:38:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hitlady adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giyotin.Net 5 gün önce kayıt olmuşsun ve daha 1. mesajında direk bu konuyu açmışsın, bu konuyu açmak için yeni bir üyelikmi aldın yoksa direk gözüne çarpan bumu ? İlginç geldi
    Daha önce üyeliğim yoktu.ama sürekli inceliyordum bir yorum yazmak istedim bende ve onun için üye oldum