Konu
YAZIK.! r10.net Lütfen...
09-04-2007, 11:08:09
#5
Sabri
Giyotin.Net adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece karalamak ile bitirmiyorlar.Saygısızlıklar cabası.13-15 yaşındaki çoluk çocukla uğraşır oldu millet
Yukarıda söylediğimi yaparlarsa uğraşmazlar.