Giyotin.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece karalamak ile bitirmiyorlar.Saygısızlıklar cabası.13-15 yaşındaki çoluk çocukla uğraşır oldu millet
Yukarıda söylediğimi yaparlarsa uğraşmazlar.